Bli giver

Givertjenesten er avgjørende for å drive og videreutvikle menighetens arbeid. Hoveddelen av inntektene kommer fra innsamlede midler som faste givertjenester og gaver.

Ser du verdien i arbeidet vår kirke gjør for å spre evangeliet og være en bidragsyter gjennom å tilby aktiviteter for alle generasjoner?,- da håper vi du ønsker å være med og støtte oss i arbeidet.

Gaver kan overføres konto:  2801.09.68269. Hvis du ønsker å vippse kan du bruke følgende nummer 90380 Lista misjonskirke

Ønsker du å bli fast giver kan du snakke med en veilleder i banken din, ordne det selv i nettbanken, eller kontakte oss slik at vi kan hjelpe deg. (Samme kontonummer som over)

Husk at du kan få skattefritak for inntil 25.000 kr pr år. Skjema for å få registrert skattefradrag kan du laste ned ved å trykke på denne lenken.

Vinduet møter ikke minimumskravene for å fungere
  • Betalingsmodulen mangler standard avsendergruppe. Vennligst legg til gruppe under generelle innstillinger på modulsidene.
  • Gruppen "%s" #%s har ikke epostadresse. Vennligst rediger gruppen og legg til minst én epost.