Søndagsgudstjenester

I kirken vår har vi søndags-gudstjenester hvor alle er hjertelig velkommen. Gudstjenestene holdes somregel kl 11:00 på formiddagen, men av og til også som kveldsmøte. (se kalender, eller vår facebook-side for oppdatert informasjon.

På formiddagen er det tilrettelagt for barnefamilier hvor Søndagsskolen er en sentral del.  Vi starter opp felles i sammen med barna, og så kommer Beverdag å henter barna som fordeles i grupper etter alder. Cubbies (2-6 år), Sparks 1-4 klasse og TNT 5-7 Klasse.

I møtet vil du oppleve bønn, lovsang og forkynnelse og en gang i måneden feirer vi nattverd.

Etter møtet er det ofte kirkeCafè. Her er den anledning til å stifte nye bekjentskap, eller ha den gode samtalen over en kopp med kaffe med venner i menigheten.

Hvis du søker kristent felleskap, åndelig påfyll, eller rett og slett bare er litt nysgjerrig på hva som skjer hos oss,- kom på besøk da vel!